Followers

Sunday, February 6, 2011

awak,awak,awak dan awak..ingat x..?


awak yang pertama..hai..hihi malu la saya nak menghai2 ni..awak..ingat tak mula-mula kita jumpa..ingat x..?ingaaatt x..? sambil menjeling manja suh awak ingat gak..kita jumpa kat kolej alamanda UiTM ingat2 x..?ayat pertama awak "dak KMK eyh?" haha..sejak tuh kita jadi sangat baik..sungguh saya sayangkan persahabatan ni..kan awak jill..:D

awak yang ke-2..hai awak..awak sabar sangat layan karenah saya..yelar da 3 tahun serumah kan awak..saya manja, awak pon manja..tapi kalau awak merajuk saya x nak pujuk,nakal kan saya sebab saya memang x suka pujuk orang..tapi kalau saya merajuk awak pujuk je kan..?hehe awak baik hati..saya sayang gak awak..awak amy sayang saya x..?oh time kita mula2 jumpa saya tanya "eyh ko dak kmk ke..?cam x pernah jumpa je..?" dan awak adalah penanda aras yang semua budak kelas da ada sebab awak selalu paling lewat masuk kelas dulu kan hahaha

awak yang ke-3..hai awak..mula2 jumpa awak marah saya kan..?awak cakap saya orang kelantan..saya cakap x..saya orang perak..x, awak marah saya awak cakap "kalau dah orang kelantan tuh cakap jela nape x nak mngaku..?" waahh garang sungguh awak..tapi awak paling baik..kitaorang gelar awak "perfect housewife" sumer awak pandai masak, rajin x macam saya..walaupun setahun je saya duk satu rumah ngan awak..mungkin saya boleh jadi "perfect housewife" macam awak..awak sangat2 baik..awak la teman saya ke mana2..sebab saya salu psiko awak suh awk ikot saya hehe..jahat kan saya..tapi awak..bila lagi awak nak belajar mende2 jahat ni..?kat saya je lar kan..lec suka cakap awak skema..hahaha lawak la..untuk awak leha..saya x pernah ada kawan sebaik ni sirius!

awak yang ke-4.hai~ awak ni jahat..suka usik saya apa-apa pun awak sanggup dengar celoteh saya yang bising. owh tapi sebenarnya awak bising lagi dari saya. saya plak yang diam bila bersama awak..medium kita hanyalah skype dan ym kan awak..tapi dengan tuh awak menjadi termasuk menjadi orang2 yang dekat dengan saya..mungkin awak nampak saya ni merepek..tapi sebenarnya saya sensitif..walaupon banyak kali da saya terasa ngan awak..tapi awak x perasan ok 3 x je kot awak perasan..tapi saya x kisah..sebab awak x perasan saya rasa malas da nak terasa ngan awak..ok haha oh awak ingat x mula2 kita jumpe..dekat lowyat..haha 2nd saya yang add awak dlu kt frenster (wahh cm da lama je kan) den kita terus jadi kawan yang baik..saya harap saya masih jadi kawan awak yang baik..kan awak cue..=P

untuk awak,awak,awak dan awak..saja je nak ungkit mula2 kita jumpe dulu sweet kan..? hehe awak2 semua adalah penyeri hidup saya kat sini..kejap je lagi kita nak abes..mungkin lepas ni kita x boleh macam kita sekarang..awak,awak,awak dan awak..mari sama2 kita lakarkan kenangan kita..supaya selepas ini saya bisa tersenyum apabila mendengar nama awak2 yang saya sayangi..

TERIMA KASIH kerana menjadi sahabat yang paling sempurna


kerana menerima aku yang tidak pernah sempurna


kerana memaafkan dan kerana mengembirakan

8 comments:

beautiful_rose said...

sahabat sejati kekal selamanya...

ch!natsu said...

sweetnya.. =)

Arm_mj said...

beautiflu rose: i`Allah kekal selamanya..

chinatsu: sweet2..kne mrah sbb x ngaku org klate haha

Abhamz said...

salam, sahabat sejati sentiasa bersama ketika senang mahupun susah...

Arm_mj said...

salam, btol3

Anonymous said...

haha..kenangan...sweet3!!!

Arm_mj said...

sweet mcm arm! haha

Anonymous said...

iye la...arm la sweet,arm la comey...lagi3..haha