Followers

Tuesday, February 1, 2011

25 random facts about me

saya di tag oleh  ch!na+su hayam! huehueh..
ok merajinkan diri~

 25 rand0m facts ab0ut me :~

1. saya rajin

2. saya gila-gila tapi x gila ok!

3. talk ACTIVE..

4. berangin cam angin sepoi-sepoi bahasa

5. suka masak mende yang sendirik suka makan! hehe

6. suka pelajaran yang mana bergantung pada lecturer.kalo lecturer best maka subjek tuh akan jadik best

7. pernah jadik ustazah! haha

8. Pernah jual kueh..(tolong opah)

9. Pernah tolong paklang jual air soya

10. penah gi kat umah2 jua baju (waah banyaknye keje aku penah wat!!)

11. Tukang cat umah, drebar mak, bibik, pembasuh aquarium Dll di rumah

12.Anak kesayangan mak n ayah (perasan!) haha

13. Sukakan praktikal dari teori

14. Suka tto (owh aku jmpe besday kad time aku form 5 sumer pesan MJ: jgn tto am kelas!)

15. sangat tak suka tempat ramai2; cam sales kt supermarket aku lebih rela x pi.

16. Sukakan gadjet!- bleh tak tto kalo dapat gadjet

17.X boleh buat keje last minit..erkk sumer keja aku ase nye siap last minit hehehe

18. pantang giler tengok semak2 ni..memang teros kemaskan..

19. Single ag! (perluke yg ini) haha

20.i`Allah grad tahun ini

21. Sukakan cendawan, cheese+ nescafe~

22. Gila x leh tengok cute2 stuff..mesti abes duit borong..pastu x taw nak uat ape..

23. walaupon nampak cam sempoi..tapi leyh nanges tengok citer korea , hindustan or baca novell..waah fragile giler haha

24. unexpected, suka buat keje x dirancang

25. saya suka di tag! haha

ohooo kene tag orang ker..??


alaa..malas plak nak tag ramai2..ni jek ok x..? hehe

2 comments:

ch!natsu said...

eei mn bule xtag.. kene ckupkan 25! haha~
thanks2 sudi buat.. hehe =)

Arm_mj said...

aooloooorr..hahha