Followers

Tuesday, February 8, 2011

MC today~

1st time dapat MC rasa x seronok..it's hard untuk ponteng klinik..ponteng klas x pe hehe..reason MC; i've lost my voice..gila mcam sore bapok terkejut aku rasa..kang cakap ngan patient..patient pndang aku bnyak kali..

"eyh muke ayu dah cam pompuan melayu terakhir dah budak ni (ok ni perasan) tapi suara...mak aii bapok ke ape"..huhu-->ni lam imiginasi aku lar..

oleh itu..terpaksa lar aku pi jumpa doktor..taw x puan doktor tuh bagi ubat ape kat aku..

ni ha!! bapok besar2..huhu cam ne nak makan..tto lu lah hehehee


(edit gambor bgi nmpk cam scary sket mkn ubt)

ahh ngidam makan nasik ayam pulopp~~ ahh ngada2 r ko..demam diam2 je huhu

owhh tdo dulu ye..bagun nanti saya buat thesis pulopp huhu

2 comments:

ch!natsu said...

xsihat ke cik arm..
get well soon k..
jgn skip mkn ubt ;)

Arm_mj said...

chinatsu: ha`ah tbe2 je terdemam huhu kelmarin batuk, smalam selsema ari ni dmm tros huhu.tenkiu..i`Allah x skip ubat