Followers

Wednesday, April 13, 2011

lucky ke..?

Assalamualaikum n hai readers!!

(ok fine! kata nak puasa blog~ tapi ko nulis gak kan..sbb saya rasa tertekan kalo x tulis blog~p/s:: esok kne antar thesis muahahahhaa)


bercakap tentang lucky! anda rasa anda bertuah..?? haaa haaa jawab2...??

apa lagi yang membuatkan anda berpikir anda tidak bertuah jika lahirnya anda dalam nikmat iman dan islam Alhamdullilah (^_^) (ayat skema!)

entry ni saya tujukan kepada kawan yang bertanyakan soalan ni..(x sempat jawab sebab tertido ngeh2)

ada kawan tanya..am..am rasa am bertuah x..?

sebab..?

am ada kereta time am belajar..

Allhamdulillah, sebenarnya tak pernah terpikir akan ada kereta time belajar sebab saya bukanlah dari kalangan orang berada..kami cukup sederhana hidup dengan apa yang ada..lagipun kereta tuh ayah punya..saya cuma pinjam..am sekarang ni masih tak punya apa2..kosong..saya sama seperti kamu..seorang pelajar yang miskin huhu tapi kamu kaya muahahah!

am nak grad da...

nak laa awak ..bukan da grad..boleh jadi x jadi grad waaa sedey gile! awak pon akan grad..oberc lagi.am belaja kat Malaysia je..am x pndai mcam awak..awak lagi bertuah sebab awak boleh jalan2 kat negara orang..am kat negara sendiri pon x abes jalan lagi..cuma masa cepat atau lambat je..kan awak kan..(am jeles kat awak! serius!) 

P/s: awak siap boleh cuci mata time summer lagi! haha

am ramai kawan

awak..am rasa bertuah sangat part ni..sebab am ada awak sebagai kawan am..walopon kadang2 kite ni memang cakap mcam masing2 nak kene pelempang..tapi kita tetap chill kan..part ni je am rasa bertuah dari awak..sebab awak malang dapt kawan mcam am...ngeh2..

untuk kawan2 am yang lain..terima kasih menjadi warna-warna dalam hidup am..terima kasih sangat2..walaupon am ni memang stok kawan2 yang memang ase boleh campak dalam longkang..almaklumla..boleh lupa muke orang..orang yang kenal am..tp makna kata am ni meninggalkan kesan yang mendalam kat setiap orang yang am jumpe la..gittuuuu la kan..(perasan!) hahaha

untuk awak..

walaupon awak rasa arm cukup bertuah..n cukup bertuah jadik arm...tapi arm rasa awak double triple bertuah dari arm..sebab..awak ade arm..kawan paling baik (sebenarnya awak malang ade arm! =P)..awak juga ada dia..sebagai bidadari hati awak..tapi am takde sape2 untuk menghiasi hati saya (kalo ade pon kne reject kot! haha) awak boleh jaln2 kat oversea..walau awak xde kereta..arm ada kereta tapi saya x smapai chech republik lagi!..awak jugak akan grad..lagi tinggi dari arm sebab awak grad kt oversea (walopon sama je sebenarnya)..kan awak..

walaupon macam tuh..awak membuatkan arm rasa bertuah dari awak..sebab am ade awak sebagai kawan..dan am x mampu jadi kawan sebaik awak..maaf di situ =P






::p/s: macam mana ..? korang rasa korang bertuah ke..?? bersyukur dengan apa yg ada la weyh! -->pesanan untuk diri sendiri..::

No comments: