Followers

Thursday, December 30, 2010

Day 06- Favorite super hero and why?

hai..n assalamualaikum :D

day 05 skip..heheh sebab laptop bru format..pastu lupe nak backup gambo..pastu ilang sume2 waa tensen!! ok jgn tensen2..kite tros ke no 6 hehehe

favorite super hero...selepas Rasullullah s.a.w

jeng2..jeng..jeng... hehe

ada la beberapa orang..

A. Ni Dia!!


sebab:-..

1. Mereka selalu ade di sisi saya,..saat sedih maupon gembira..

2. hero kan selalu sampai tepat pada masanya..n so they are..

3. diaorang x pakai spende kat luar or atas kepala hehe

4. Also call mesin ATM bergerak..hehe kejam punya anak :P

5. walopon diaorng x leyh nak kuarkan laser dari mata cm cter x-men..tapi mampu mngeluarkan laser dari mulut tok betolkan akhlak saya..makn dalam wei..sakit tuh!

6. mampu membuatkan saya makan x kenyang tto x lena kalo x jumpe lbh dr 3 mnggu..

7. walopon x leyh nak uat spiderweb untuk lepak2 or tto atas tuh...riba mak paling best tok landing..n 9 bulan tumpang perot mak..lame tuh huhu

8.walopon ayah xleyh terbang mcam len2 superhero..or lari sepantas kilat..or tbe2 muncul kat situ..tapi bila saya sakit..ayah selalu sampai n bawak pi klinik..tq :D

9. x perlu risokan diaorg..sbb diaorg x lwan dgn org jahat..ngeh2

10.kerana mereka mak n ayah saya..:D

B. mereka plak!



sebab..:-

1. teman tengok citer korea..

2. teman tok prank memprank org..

3. tempat simpan rahsia

4. saling cover mngcover kalo uat salah hehe..last sumer kene marah hahaha

5.teman paling jujur :D

C. dan mereka jua

tuh taw yg tepi tuh taw..bukan yg tengah..si gemok n si kurus tuh..
sebab:-

1. bodyguard free hahaha!

2. boleh suruh tolong pi mne2..

3. drebar free jugak! hehe

D. hanya dia..


x jumpe lagi..husband 2 be..kalo jumpe..rank berubah..dia kt atas sekali hehehttp://www.cute-smiley.com

itulah die hero2 saya..hero2 yang x de gantinye

No comments: