Followers

Monday, May 9, 2011

You are beautiful (^^)

You, yes you..ceh sape lagi, jangan nak toleh kiri ke, kanan ke, belakang ke,

yes you!!

You are beautiful (^^)

ecece malu lah tuh..

ehee..

sebenarnya baru habis tengok you are beautiful (called me lame) cite tuh memang da lama dah, tapi tak berpeluang nak tengok, budget busy sangat lah tuh. sebenarnya tak minat sangat nak tengok citer korea, but lately my besfrens kept telling me,

"k la arm, gtg nak tengok citer korea..U're beautiful" cis diabaikan kerana citer tuh..best sangat ke..? so sebab alang-alang dah ada lam external kan..tengok jela.

(banyak tol alasan ko arm nak tengok, tengok je la tak hurt pride ko pon)

ok actually lam hidup pon macam tuh. Kita selalu tak nampak siapa yang selalu berada dekat kita time kita susah, time kita menangis macam dunia dah nak berakhir, bila kita gembira macam nak guling-guling ssatu rumah sapa yang tiba-tiba ada sebelah dan tumpang gembira sama dan siapa lam otak kita yang kita harap dia sebenarnya, pastu kalau kita kecewa, memang heart breaking nak mampus, sapa yang tolong wipe ur tears and who's u hope to be orang yang wipe tears tuh. Tengok, sebenarnya kita tak adil, pada diri sendiri jua pada orang len. Tapi love is fool..dialog dalam tuh cakap. I'm not saying that.

It must be because I'm a fool
It must be ok even if it hurts me
Even if u tease me that It's a foolish love
because I'm such a helpless fool
My wanting to be good to her
Is enough to make me happy
Even if she smiles at me once
I'm happy with that smile
until the person she loves comes along
I'm just going to stay by her side like this
It's love that makes me happy just to give
so I won't wish for anything more
In a place where she can always reach
me if she holds out her hand
In a place where I always hear her
if she calls out to me
I will stay there without any change
because I love her
because I'm a fool


tak salah untuk suka, tak salah untuk cinta. itu kan anugerah cuma jadilah adorable fool, jangan jadik devil plak..eceh pengaruh korea kuat sangat ni..ok sampai sini dulu..nagntuk


p/s: kamu tahu apa yang saya maksudkan =P


:: it's a secret, when a girl who fall in love with someone, she's will cry a lot. Since it's secret don't tell anyone ok! *wink2*::





1 comment:

Aleen Aiden said...

aku xpnah dgr pulak citer u r beautiful.maknanye aku lg lame dr kau la nih?keh3 :P