Followers

Friday, March 23, 2012

reward~

Assalamualaikum..=)

hehe dah lama rasanya tak mencoret-coret dan menconteng arang di sini..hehe..

apa khabar sahabat..?kawan-kawan..? sihatkah..?

ok semalam gaji..*just to let others know* hehe

so it's almost 9 bulan dah kerja..Alhamdulillah..event ekonomi sendiri tak stabil lagi..saya dah penuhkan hajat saya untuk rewards my parent before my self hehe..

untuk bunda tersayang: TAHNIAH! u've got a pair of spectacle multifocal transition!yeay!! boleh bergaya hehe

n untuk en.cik ayah yang tercinta: u got samsung tablet 10.1' lagi!! hehe even I dont have and tak tukar henpon lagi..huhu

now bulan depan masa untuk reward diri sendiri pulop hihi..

for my self..i want to save at least thousand per month..that's enough for me..hihi alamak kene jimat-jimat huhu..

susah dahulu kan..? nak beli rumah..nak beli perabot yang cantik-cantik..and everything..tak sabar..!!

p/s: gtg banyak kerja ni bye!


p/s: untuk mak ayah, thanks for always supporting n fulfill my wish..n now it's will be me to support n fulfill ur wish..time to pay! yeay! i'm enjoy doing this hehe

1 comment:

Anonymous said...

=)..happy to know that u'r happy...may Allah bless u