Followers

Tuesday, March 6, 2012

cinta silap mata, can a..?

"awak.. saya nak beli la CD magic tu.."
"awak nak buat apa..?"
"saya nak belajar magic la..nanti saya tunjuk kat awak"

selepas 2,3,4 bulan...

"awak, nak tengok sesuatu x..??"

apa2..--> sambil muka excited!

"tengok no..tadaa!!"

eyh awak..napa awak menggeletar..awak nervous ea..? hahahaha!!

"jahat la awak n..mesti la saya nervous..saya nak awak jadi orang pertama tengok show saya."

hehehe ok!! relek la awak..saya je kan..

selepas,2 bulan lagi...

"awak, saya ada skill baru."

awak, saya tahu awak buat macam mana..ehehe...syiling tu awak nyorok kt tangan tu kan..? ha pen tu hilang awak nyorok kt situ kan..? tu kat situ kan..sini kan..? hehehhee(jahat kan I ni)


p/s: awak, awak teror giler buat magic..walopun saya suka downkan awak dengan bagitaw taktik2 awak tuh..hehe saya bangga dengan suka bila awak buat magic depan saya..tq =) suka sangat!

nasib baik lepas kenal saya baru awak belajar buat magic..kalau tak mesti saya cakap awak magikkan hati saya hehehe..love u =)

No comments: