Followers

Thursday, October 20, 2011

dan semua akan berakhir.

pertemuan 4 june lalu..bagai semalam terasa.mengenali fynas, naza, k.iera, is dan pada bulan depannya k.g, lia dan jannah..mungkin 5 bulan bagi sesetengah untuk mereka tidak sempat untuk meninggalkan bekas dalam hati. masa itu tidak cukup menumbahkan perasaan sayang serta mencambahkan kasih.

" am, tak rasa sedih ke nak tinggalkan kami?" k.g bertanya

"entahlah kak, am x sempat nak fikir, banyak sangat menda am kene hadap huhu"

" am,menda ni x yah pikir dia datang sendiri"

aku hanya mampu senyum...

untuk semua-semua. tahukah mehintung hari-hari yang berlalu mencampurkan seribu rasa. rasa gembira bakal bekerja di tempat baru, bagaimana suasana nya, bagaimana orangnya..serta pedih ingin meninggalkan kalian.meninggalkan ibu yang terlapau baik. meninggalkan kakak yang sedang mengandung (oh k.iera nak tengok perut kak memboyot!) meninggalkan k.g yang masih keliru dengan pilihan hidupnya yang ke.2 serta puteri yang comel..dan paling terasa ingin meninggal " sekuntum bunga" yang mekar mewangi dalam bilik dispenser tuh (sorry is hehe)

oh, untuk long friends (4 tahun) tetapi baru kali ini lebih mengenali hati budi..terima kasih kerana sudi menjadi pendengar yang setia. cik Ungku Noor Aqilla..maaf saya pergi dahulu..moga kamu suksess selalu..

untuk 5 bulan yang mematangkan (kan leha kan am matang kan)...untuk 5 bulan yang mendewasakan..untuk 5 bulan yang mencabar..

terima kasih pada kalian yang menjadi penawar rindu..

pada kalian yang mencurahkan kasih..

pada kalian yang mengajar erti sabar

pada kalian yang meminjamkan bahu untuk aku menangis serta telinga untuk sedia mendengar..

terima kasih pada banyak lagi yang tak terucapkan..

saya sedih meninggalkan kalian..cabaran lebih besar menanti saya.. doakan saya berjaya seperti saya doakan kalian..moga ukhuwah antara kita masih seperti hari-hari yang kita lalui..

p/s: saya rindu kalian...

2 comments:

Anonymous said...

angka 5 yg keramat...haha...5 ari as my sis too..heeeeeeeeeeeeeeeeee...sengeh iklan gigi ye cik..haha

beautiful_rose said...

am....lama tak singgah sini sihat?
semoga berjaya walau dlm apa jua hal y kamu tempuhi.

blog dah berubah wajah nampak lebih cerah =)