Followers

Monday, June 18, 2012

A moment to love..





Assalamualaikum...
apa khabar sahabat..??

saya baru pulang langkawi yeay!@!!!
ada seminar..hehe

a moment to love..

love shopping at langkawi..walaupun tengah bulan..walaupun poket kering and gaji nak habis..tapi nak buat macam mana naluri seorang  perempuan  memang tetap dengan shopping nya kan..hehe

dan..

saya bernasib baik..sebab encik di sebelah itu ikut bersama dengan dua orang lagi rakan sekerja..k.peni n is besaw hehe...

thanks sebab bawakkan barang saya dan barang soping saya yang baaanyaakk...lain kali nak soping saya bawak awak lagi ye...

untuk awak..

hari ini kita diuji..
ujian kepercayaan dan ujian kasih sayang..
kepercayaan saya terhadap kasih sayng awak..
kesabaran awak terhadap fitnah yang menimpa..
mungkin patut awak marah..
nama awak di jaja..
kepercayaan saya jadi taruhan..

tapi bersabarlah..
saya dan dia tahu..
itu bukan awak obviously..


tak tahu siapa dia..yang penting dia memang KEJI + JAHAT..
memainkan 3 hati...

sedih..

ya, haruslah saya sedih..
ini ujian kita..
nampak seperti ringan dan senang..
tapi hati ini menanggung perit..
air mata ini milik saya..
kesakitan hati juga pada saya..
saya tahu awak jua terluka..
seperti kata awak..

banyak lagi ujian menanti..
kita perlu kuat dan percaya..
pada hubungan yang telah kita bina..

kata saya..

saya redha dan berserah
saya berdoa..
jika awak milik saya
semoga kita cepat di satukan..
semoga..

awak..

dan

saya..

sentiasa bersama..

tapi..

jika awak bukan milik saya
pergilah sesaujana mata memandang..
maafkan saya..
saya percaya..takdir kita Allah telah tuliskan..sebaik jalan cerita..seindah pengakhiran..

semoga kita menjadi lebih kuat..

semoga awak menjadi pelindung saya..di dunia dan dari api neraka yang panas membakar..

No comments: